hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > عید فطر واحد و هماهنگ، مطالبه و  آرزوی جهان اسلام و مسلمین است

نماینده ولی فقیه در گلستان در نشست ستاد استهلال مناطق قومی استان:

عید فطر واحد و هماهنگ، مطالبه و  آرزوی جهان اسلام و مسلمین است

آیت الله نورمفیدی گفت:عید فطر واحد و هماهنگ، مطالبه و  آرزوی جهان اسلام و مسلمین است. 

آیت الله نورمفیدی در نشست ستاد استهلال مناطق قومی استان، گفت: برگزاری نماز باشکوه روز عید واحد فطر و قربان آرزوی دیرینه امت اسلامی است.
وی افزود: همانطوری که روز قدس یک روز واحدی است که همه می آیند، امیدواریم اعیاد روز عید فطر و قربان نیز در یک روز واحد اتفاق بیافتد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: فتاوا را می شود به هم تقریب کرد و انشاالله روزی برسد که روز واحد عید فطر درهمه جهان اسلام اتفاق بیفتد و همه مسلمانان به مصلحت اهم برسند و در یک روز واحد و عید واحد پای کار بیایند و یکسان و یک جهت اجتماعات باشکوه نماز عید را رقم بزنند.
آیت الله نورمفیدی گفت: این مهم آرزوی نه امروز نه دیروز بلکه آرزوی دیرین ما است که یک روزی به جایی برسیم که همه امت اسلامی مثل روز جهانی قدس که همه امت اسلامی آن را پاسداشت می کنند، در یک روز واحد عید فطر را جشن بگیریم.
وی همچنین افزود: روز قدس یکی از مهمترین کارهایی است که امام راحل انجام داد و با این طرحشان فلسطین و روز قدس را نجات دادند. چون آنها سعی می کردند جریان قدس و فلسطین را به عنوان یک جریان ساده سیاسی مطرح کنند اما امام راحل مساله روز قدس را مردمی کرد و به دل توده های مسلمان برد.
نماینده ولی فقیه در گلستان در بخشی از سخنان خود بیان کرد: رسم پیامبر بزرگوارمان قبل از ماه مبارک رمضان این بود که هشدار می دادند که مسلمانان آماده و محیای یک تحول معنوی و بهره برداری معنوی از ماه مبارک رمضان شوند.
آیت الله نورمفیدی گفت: در این ایام که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می کنیم می بایست بعد از اتمام ماه مبارک رمضان خودمان را پیدا کرده باشیم. خدا نکند که انسان مبتلا به خود گم کردن شود. ماه مبارک رمضان یکی از مهمترین برکاتش این است که ما خودمان را پیدا کنیم و بدانیم که بنده خداییم زیرا بالاترین کمال انسان اینجاست که به بندگی خداوند برسد.
وی تصریح کرد: در این ایام باید بررسی کنیم که چقدر از قل و زنجیرهای تعلقات به غیر خدا را از دست و پای خودمان باز کردیم و چقدر به مقام بندگی خداوند متعال  نزدیک شده ایم.
آیت الله نورمفیدی همچنین در خاتمه سخنان خود خطاب به استاندار گلستان گفت: لازم است با توجه به شعار سال به چیزهایی که باعث رشد و رونق اقتصادی استان گلستان باشد توجه داشته باشید.
وی با بیان اینکه، تنها چیزی که می تواند اقتصاد ما را حل کند رشد تولید است، افزود: رشد تولید کلید حل مشکل مهار تورم است. باید تولیدی ارائه بدهیم که به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم و رقابت داشته باشیم. زیرا اگر بازارهای جهانی را به دست بیارویم مشکلات دیگرمان نیز حل می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد